Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2007 17:52 - Време за стриптийз с Биляна Петринска, публикувано във в. "Монитор"
Автор: elenak Категория: Забавление   
Прочетен: 12192 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 09.04.2007 17:58


Време за стриптийз с Биляна Петринска


image
СНИМКА: ДИЛЯН МАРКОВ
Думите “звезда” и “секссимвол” ми евтинеят, казва актрисата

 ЕЛЕНА КРЪСТЕВА

 

Биляна Петринска най-сетне може да се похвали с постижение, различно от чаровно намигане в реклама на кафе. Покрай зърната “Нова Бразилия” тя влиза всяка вечер за няколко секунди в домовете ни, но нямахме шанс да я гледаме в по-значими роли в театъра и киното. Защото в последните години режисьорите сякаш се плашеха от нея. От вчера нещата са различни – Биляна Петринска свети ярко в новия филм на Илия Костов “Време за жени”. При това в компанията на три други дами, всяка от които обявена за секссимвол – Аня Пенчева, Катерина Евро, Параскева Джукелова. 
Героинята на Биляна е учителка в провинциално градче на Дунава. Пикантната подробност е, че след като я уволняват, тя се захваща със стриптийз. За разлика от Деми Мур, която взе уроци от професионалистки за ролята си в “Стриптийз”, на Петринска подобно нещо не й се наложило. “Аз не биваше да зная дори как се прави това, защото героинята ми не трябва да може да го прави професионално. Иначе имам много добра двигателна култура, понеже съм се занимавала с пластика”, разправя през смях актрисата. 
Еротичните танци не са единственото визуално пиршество във “Време за жени” с участието на Биляна. Камерата фокусира голите й гърди, докато е под душа. По нищо не личи тя да се притеснява.
“Събличането за мен е разголване на душата. Обичам винаги да имам добър повод, за да го правя на сцената или пред камерата...Хич не е лесно, особено с непознат партньор. Случвало ми се е да снимам малка част от любовна сцена. Не знаеш дали колегата ще ти помогне. Очакваш всичко. От “любопитно поглеждане” до “втренчване”, коментира Петринска. 
Заради играта си в комедията на Илия Костов актрисата тепърва ще получава доста заслужени хвалби. Неминуемо много от коментарите ще са посветени на ослепителната й външност. За Биляна думи като “звезда” и “секссимвол” обаче отдавна не са комплимент. 
“Предпочитам да съм личност. Стремя се към това. Думи като “звезда” и “секссимвол” на мен ми евтинеят. Защото много бързо и лесно могат да се придобият в наши дни. А към такива неща аз съм скептична. Не бих искала да бягам по “лесната пътека”, категорична е актрисата. И обръща поглед към следващата си роля – тя ще е в “Идеалният мъж” по Оскар Уайлд в Народния театър. Режисьор ще е французинът Тиери Харкорд.

ОЧИ В ОЧИ

 Винаги съм казвала,че красотата е назаем

  • Биляна, повече дивиденти или пречки ти донесе красотата в работата?
  •  
  • .
    - Като че ли и от двете. Външният вид ме кара да бъда нащрек и да се доказвам непрекъснато. Да оставям в работата си “диря” след себе си. Това е отговорност. Но съм длъжна да я нося.

- С какво те промени “Време за жени”? 

- Всяка роля ми трупа опит и познание, размисъл върху нещата от живота и по този начин ме обогатява.Опитах се да изградя една обикновена жена,която не осъзнава женствеността си и не залага на нея. И дори не се интересува от това - до един момент...Няма самочувствие,а се оказва,че има пълно право на това...Всеки снимачен процес има своите трудности, но въпреки всичко- аз мисля,че актьорите имаме най-страхотната професия!!!

  • Плаши ли те старостта? Би ли потърсила помощ от пластичен хирург?
  • - Не, не ме плаши.Имам много примери в артистичните среди за това и не си го пожелавам.Все едно да се плашиш от сянката си - би било досто “животоскъсяващо”. Човек трябва да остарява красиво, а това е свързано с духовни натрупвания, които не се състезават “в една писта” с младостта.Човек, за да живее дълго, все пак трябва да остарее, нали? Винаги съм казвала,че красотата е “назаем”...

Животът ни е доста динамичен и науката е много напред по отношение на пластичната хирургия .Колежки са прибягвали до това средство и аз не виждам нищо лошо. Аз също бих го направила, ако имах нужда.За съжаление тази “помощ” само залъгва, че “задържаш” годините. Това е другото глупаво нещо за мен- да криеш възрастта, която така или иначе си личи. Важното е човек да възпитава душата си, вместо само да “опъва кожата си”.

  • Притеснява ли те това, че масовият зрител те свързва повече с рекламата на кафе, отколкото с постиженията ти в киното и театъра?
    • Твоята рецепта за преодоляването на съмненията и неувереността?
      •  
      • от 1994 до 2004-а е асистент на проф. Елена Баева в колежа "Любен Гройс"; Дебютира през 1994-а на сцената на Благоевградския драматичен театър като Милкана в спектакъла "Майстори"; от 1998-а е щатна актриса в трупата на Народния театър.
      • Хоби:
      • Миналата година Петринска откри усета си към рисуването. Когато няма текстове за наизустяване, Биляна вади четката и акварелните бои и започва експерименти над белия лист. Началните й опити бяха да прерисува репродукции на Густав Климт и творби от “Наръчник на художника”. Днес актрисата е по-смела и прави самостоятелни стъпки в живописта.
      • Гени:
        Родът на Петринска също има артистичен наклонности. “Всички пеят и танцуват. Имаме литератори, музиканти, художници, учители. Моя далечна братовчедка от бившия Съветски съюз, дори е балерина”, хвали се актрисата
      • Кариера:

      - Няма рецепта.Човек трябва да намери в себе си и в нещата които е постигнал свои опорни точки. Но трябва да гради и нови...Аз имам развито чувство за справедливост и понякога това ми пречи,защото забравям за собствените си амбиции.Винаги съм имала нужда от доверен човек,който да ми прави градивни бележки.А в нашата среда не е пълно с такива...Така, че човек трябва да бърза бавно.

    - Живеем в медиен век и всичките ми колеги са много по-известни от телевизионния екран от колкото от театралните си роли.За кино няма как да говорим. Но целта на рекламата е точно в това - да обхване маскиламен брой потребители... И да им се повтаря ...за да не забравят да си купят рекламирания продукт...

    Има и една опасност- актьорът да се хваща за всичко което му се предложи.Тогава лицето се “изхабява”. Или да прави едно и също нещо непрекъснато…Зрителят го вкарва в един калъп и иска само това от него. Свързва го вече само с това…Но такава е цената на голямата популярност от телевизията, която е във всеки дом, всеки ден във всяко кътче на страната.

    За мое щастие,съдбата ми в това отношение ме е пожалила след като не ме “хвърли” в телевизията още като студентка.Защото имах предложения за предаване още тогава.

    От друга страна рекламата играе и ролята на разпространител на лицето ти.Ако ти се реализираш и някъде другаде, хората правят връзка и от това само можеш да спечелиш. Не зная,но може и някой да е влязал в театър заради реклама с актьор,който е харесал...

    А що се касае за постижения в театъра и киното- надявам се да имам сили и възможнст да ги правя тепърва.

    • Какво мислиш за българския шоубизнес
    • ?
    • В самата дума съществува определение. Там всичко е бизнес. Търси се продукт за продан. Звучи грубо, но е така.Това е механизъм за задоволяване на потребност от развлечения. Не винаги на добра цена.Понякога съшит с бели конци. Както моят приятел наскоро каза: “Пътят в изкуството е бягане на дълги разстояния”. Ако искаш да станеш звезда за един ден,можеш да очакваш същото с обратния знак - да залезеш за един ден. Много сили трябват за да не си “повярваш прекалено”. И правилните приятели.


Тагове:   Монитор,


Гласувай:
0



1. zari - Добро перо!
28.04.2007 16:15
Несъмнено! Браво!
цитирай
2. elenak - Благодаря
28.04.2007 20:24
:-)
цитирай
3. анонимен - Страхотно
11.05.2008 14:01
Харесвам тази актриса! Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elenak
Категория: Забавление
Прочетен: 1533067
Постинги: 214
Коментари: 336
Гласове: 3151
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031