Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2008 00:31 - Как Мариан Бачев стана звезда в Шоуто на Слави, в. "Монитор" 4 януари
Автор: elenak Категория: Забавление   
Прочетен: 8095 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 09.02.2008 18:31



Не е трудно да играеш жена Бях популярен и преди Шоуто на Слави, казва актьорът Мариан Бачев ЕЛЕНА КРЪСТЕВА image
Шармантната героиня Стачка Васева се роди по време на учителските протести.

Мариан Бачев е сред лицата на новия български театър, но напоследък го виждаме по-често в тв изяви. Освен в Шоуто на Слави актьорът се подвизава и в дублажа на сериали и реклами.

image

­ Мариане, напоследък те виждаме по-често в Шоуто на Слави, отколкото в театъра. Обръщаш ли гръб на сцената?
­ Не. Просто в момента българският театър явно няма нужда от мен. През март ще станат три години, откакто напуснах театър “София” по морални причини. През това време нито един режисьор, освен Борис Панкин и Младен Киселов, не ме поиска. Въпреки, че всички хвалят таланта ми. Харесва ми, че в Шоуто на Слави я няма тази конюнктура, която владее целия театър ­ всеки е на някого кум, сват, брат. Аз не съм близък с никой от там, взеха ме заради качествата ми. Разбрах разликата между обективната индустрия и субективния театър. В индустрията те взимат за това, което можеш. А в театъра някой не ме взима, не защото аз съм некадърен или безотговорен, а защото този някой ми бил обиден.

­ Направи големи роли в театъра, но стана много по-популярен покрай Цура Миянкова, Стачка Васева, Седларов-син и Лозан Гогов. Това не накърнява ли професионалната ти гордост?
­ Образите, които правя в Шоуто на Слави, са само част от актьорската палитра. Бил съм актьор и в провинциален, и в столичен театър, работя и в озвучаването на филми, след одобрение отвъд Океана дори. Само не се бях пробвал в шоу от такъв тип. Смятам, че тук развивам друг вид актьорски качества. А иначе, аз бях популярен и преди шоуто. Хората ме познаваха като актьор, имам четири номинации за “Аскеер”, награди за “Краят на играта” от Самюъл Бекет.

­ Женските образи определено ти се удават, репетираш ли ги специално пред огледалото?
­ И друг път съм играл женски образи. Първата ми роля в театъра беше точно на жена ­ една монахиня в “Полковникът и птиците” от Христо Бойчев в театър “София” под режисурата на Борис Панкин. В Шоуто женските образи са приоритет на Виктор. Мисля, че с моите аз придадох друг колорит. Не е чак толкова трудно да играеш жена. Просто опитваш да извадиш есенцията на образа, да му намериш опаковката и после да запълниш със съдържание. И всичко това за 3-4 минути. 

 ­ Преди няколко вечери те видяхме като Снежанка, как стъпваше на тези безбожно високи токове?
­ Потренирах. Кракът ми е 43-и номер и беше много смешно като надянах обувките на Снежанка. Според мен те не са за ходене, а за пилон и за след 12 часа при друг вид снежанки в тв ефира. Виктор ме предупреди “Гледай да не се претрепеш, изключително неудобни са”. Минах няколко пъти по стълбите, все едно ходя по яйца. Походих, походих и вечерта на самото шоу слязох с лекота. Покрай тези скечове разбирам на какво са подложени жените и изпитвам още повече респект към тях.
­ В момента играеш в “Старчето и стрелата” с Христо Гърбов, в “Цялата свинщина” пък си с Кръстю Лафазанов, отделно си приятел с Руслан Мъйнов. 

Не беше ли по-логично да се озовеш в “Комиците”?
­ Този въпрос може би не е точно насочен към мен. С Руслан съм и състудент. Навремето, когато той кандидатстваше в “Хъшове”, ми каза “ела с мен да вървим заедно”. Но аз тогава бях водещ на едно предаване “Тв монополи” по Канал 1 и не се явих на кастинга на Слави, защото бях лице на тази игра. Между другото, тя падна след три недели... Може и да звучи логично да съм в “Комиците”, но там не са ме канили. Поканата от Слави дойде ненадейно ­ обади ми се един от сценаристите ­ Тошко Йорданов. Конфликти
­ В Народния театър предстои премиера на “Рейс” от Стратиев. С режисьора Борис Панкин ти работиш 10 години, напусна театър “София” , за да го подкрепиш в конфликта му с Доротея Тончева. Няма обаче да те гледаме в “Рейс”. Да не би да има разрив между теб и Панкин?­ 

Разпределението в театъра се прави от двама души ­ единият е режисьорът, а другият ­ директорът на театър. Режисьорът ме поиска, но директорът на Народния, Васил Стефанов, прецени, че не съм достоен. Истината е, че когато преди 4 години същият този директор ме покани на сцената на Народния, аз бях в апогея си в театър “София”. Бях пред премиера с мюзикъла “Коса”, предстояха ми много нови неща и не съм имал намерение да напускам. Тогава благодарих на професора за тази оферта. Сега същият този директор казва, че който веднъж е отклонил покана за Народния театър, втори път не е получил такава дори на гастрол.


Тагове:   как,   Мариан,


Гласувай:
0



1. felicity - Слави разваля актьорите ни!
04.01.2008 11:20
Много е жалко, но наистина го мисля/виждам...
Надяват им телевизионната рамка, слагат им текста пред очите и "'айде, играй!". Губи се актьорското, на цената на какво - широка популярност сред ниско-културните маси.(съжалявам, но съм възможно най-мека)

Шуробаджанащината е основна движеща сила в държавата ни.(И, предполагам, не само тук.)
"Рейс" е интересен пример, не е единствен, но актуален.
Лошите чувства, които тая към "мамините дечица", не са тайна. Ники и тати, Петя и мама... Талантът няма граници, блика отвсякъде...

ПП:Извинявам се, че се отклоних от темата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elenak
Категория: Забавление
Прочетен: 1533143
Постинги: 214
Коментари: 336
Гласове: 3151
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031